رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: پیروانی از گزینه های اصلی سرمربیگری تیم جوانان است اما برای این انتخاب از تجارب کی روش استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره بحث بازگشت امیرحسین پیروانی به تیم ملی جوانان اظهار داشت: امیرحسین پیروانی یکی از گزینه های بسیار خوب ما برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان است و قرار است سرمربی این این تیم به زودی معرفی شود.

او درباره تاثیر کارلوس کی روش در انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: خوشحالیم کی روش هم در نشست امروز شرکت کرد و قرار است در آینده بیشتر از تجربیات او در تیم های پایه استفاده کنیم.

محصص درباره سرنوشت سرمربیگری تیم ملی امید تصریح کرد: می دانید که تیم امید با چه وضعیتی از صعود به مرحله نهایی رقابت های زیر 23 سال آسیا حذف شد. یکی از مهم ترین دلایل این امر همکاری نکردن باشگاه ها با تیم امید بود. تمرینات ملی پوشان امید هم قرار است از چند ماه دیگر برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی برگزار شود. کارنامه گزینه های مختلف ایرانی و خارجی برای انتخاب سرمربی تیم امید بررسی می شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود به دلیل توانایی مربیان ایرانی شانس انتخاب آن ها برای سرمربیگری تیم امید بیشتر است.

انتهای پیام/

صحبت های محصص درباره تیم امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر قلی
۲۳:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
تا زمانی که ادمیان مثل ایشان در فوتبال هست فوتبال این مملکت هرگز رشد نخواهد کرد
آخرین اخبار