کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در ساعات آینده از سرعت باد در شمال استان کاسته شده و تا چهارشنبه در ساعات اولیه روز وزش باد متوسط خواهیم داشت که مجدداً از روز پنجشنبه سرعت باد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد، در ساعات آینده از سرعت باد در شمال استان کاسته شده و تا چهارشنبه در ساعات اولیه روز وزش باد متوسط خواهیم داشت که مجدداً از روز پنجشنبه سرعت باد افزایش می‌یابد.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت در سایر نقاط استان غبار محلی و گاهی وزش باد انتظار می‌رود و همچنین در بعد از ظهرها در جنوب و جنوب شرق افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق وجود دارد.

وی  افزود: امروز سرعت باد در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان افزایش پیدا کرده و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود، بنابراین به شناورهای کوچک توصیه می‌شود پیش از ورود به دریا شرایط را از طریق اداره‌کل بنادر و دریاوردی استان بررسی کنند.

ملاشاهی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و دلگان با حداکثر دمای 46 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

انتهای پیام/ع

طوفان، گرد و خاک و ریزگرد در سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار