خانواده های معظم شهدا و جانبازان پرچم دار و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی استان مازندران به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهداء با حضور در منزل سردار شهید محمدتقی محمدپور با مادر گرانقدر اين شهيد والامقام ديدار و از وی دلجويی کرد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء، گفت:خانواده های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچم دار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده های این عزیزان یک وظیفه همگانی است .

وی افزود : امنيت پايدار امروز كشورمان مرهون خون های پاک و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان عزيز است که سرمايه های ارزشمند و معنوی نظامند و اميدواريم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه اين عزيزان باشيم.

در پایان این دیدار با اهداء هدایا و لوح تقدیر از خانواده این عزیزان گرانقدر تجلیل و قدردانی شد.

سردار شهید محمدتقی محمدپور در تاریخ ۲۲ اسفندماه۶۴ در منطقه عملیاتی والفجر ۸(فاو) به دلیل اصابت ترکش به شهادت رسید و به مدت ۱۴ سال پیکرش مفقود بود.

در سال ۱۳۷۵ پس از انجام عملیات تفحص شهدا، پلاک و استخوانهای مطهر شهید بر روی دستان مردم بابلسر تشییع و در گلزار شهدا امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر به خاک سپرده شد.

سردار محمدتقی محمدپور فرزند در ۱۳۳۹ به دنیا آمد،تا سوم دبیرستان تحصیل کرد و به هنگام شهادت متاهل بود،در مجموع به مدت ۱۵ ماه در جبهه حضور داشت که به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/آ

 حمایت خانواده های معظم شهدا از آرمان های انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.