تضمین آینده هلال احمر با ایجاد و توسعه شبکه های داوطلبی محقق می شود.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: یکی از مهمترین برنامه های امسال این نهاد، ایجاد و توسعه شبکه های داوطلبی است که آینده جمعیت هلال احمر را تضمین می کند.

وی،راه اندازی و توسعه خانه های هلال،اجرای طرح خادم،شبکه سازی داوطلبی و تقویت سیستم نجاتگری را از راهبردهای هلال احمر استان در سال جاری اعلام کرد و از همه مدیران شعب خواست در این راستا با جدیت کامل ورود پیدا کنند و برنامه های ابلاغی ستاد را با جامعیت کامل عملیاتی سازند.

اکبری افزود: یکی دیگر از پروژه های مهم جمعیت هلال احمر استان در سال جاری اجرای طرح کاهش غریق در ساحل است که با دقت و حساسیت کامل و با مشارکت هیئت نجات غریق استان در دست اجرا می باشد.

وی این طرح را یکی از مهمترین طرح های امداد ونجات در مجموعه هلال احمرکشور توصیف کرد و گفت:جمعیت هلال احمر استان با تمام توان عملیاتی و امدادی در طول 400کیلومتر نوار ساحلی حضور دارد و به حداقل رساندن تلفات انسانی هدف نهایی این طرح می باشد.

اکبری، مازندران را استانی ویژه و با مختصات ملی برشمرد و گفت:میزبانی سالانه از ۲۰ میلیون گردشگر و ثبت ۱۲۷ میلیون تردد در سال از ویژگی‌های این شرایط ویژه است که مسئولیت پذیری دستگاه‌های اجرایی استان را مضاعف می‌سازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد:هیچ کس نباید با مسامحه یا کم کاری و ضعف در خدمت رسانی، چهره مهمان نواز و نوع دوستی ساکنان مازندران را مخدوش نماید.

انتهای پیام/

افزایش فعالیت جمعیت هلال احمر با ایجاد شبکه داوطلبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.