مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از صدور ۲۵۰ شناسنامه ایمنی برای واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی قوچان افزود: با اجرای طرح ممیزی ایمنی، واحد‌های در حال فعالیت مستقر در شهرک‌های صنعتی، تحت پوشش و مورد بازرسی فنی قرار خواهند گرفتند و برای آن‌ها شناسنامه ایمنی HSEE صادر می‌شود.

وی افزود: این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که از سال گذشته در دستور کار این شرکت قرار دارد و در شهرک‌های صنعتی کاویان و چناران به عنوان پایلوت اجرا شد و شهرک صنعتی توس در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: در تمامی واحد‌های صنعتی ممیزی و بررسی سطح ایمنی آن‌ها با هدف مدون کردن برنامه‌های HSEE و نیز در جهت کاهش آسیب‌های احتمالی انجام می‌شود.

مهدی زاده مقدم افزود: مسئولین حوزه HSEE این شرکت با حضور در واحد‌های صنعتی مباحث مختلف ایرادات و اشکالات که در بروز حوادث نقش دارند و بخصوص حفظ محیط زیست را مورد بررسی و به واحد‌های صنعتی منتقل می‌کنند.

 
وی گفت: خاطر نشان کرد: تمامی هزینه‌های اجرای ممیزی این طرح بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که طبق برنامه انجام می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: تمام واحد‌های صنعتی و تولیدی در برابر خطرات مختلف آسیب پذیر هستند لکن لازم است قبل از بروز حادثه ابتدا نسبت به تامین لوازم اولیه اطفاء حریق، ایمن سازی واحد صنعتی و همچنین آموزش نیرو‌های انسانی به عنوان مهمترین عامل پیشگیری، اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.