بخش صنعت و تولید در تربت جام علیل شده و لازم است شتاب سرمایه گذاری دراین بخش میسر شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علی رستمی فرماندار تربت جام در حاشیه جلسه فعالان اقتصادی تربت جام گفت: طی چهر سال گذشته بیش از یکهزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن سرمایه گذاری شده و باید دولت تسهیلات بیشتری برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم کند.


وی با انتقاد به اینکه بخش تولید زیرضربه‌های سنگین برو کراسی اداری محو شده است گفت: رتبه چهاردهم تربت جام درحوزه صنعت خراسان رضوی نشانگر این است این صنعت در سایه کشاورزی نادیده گرفته شده است و دولت باید زیرساخت‌های لازم رابرای ایجاد صنعت در تربت جام فراهم کند و اکنون تربت جام با توجه به بحران کم آبی دچار معضل شده است.

فرماندار تربت جام گفت: تربت جام برای توسعه اقتصادی باید دراولویت معدنی استان خراسان رضوی قرار بگیرد و دولت برای تعهد خودش در جهت ایجاد زیرساخت‌های معدنی و جذب سرمایه گذاری به خوبی عمل نکرده است.

رستمی افزود: در حال حاضر اتاق تولید و سرمایه گذاری در تربت جام فعال نیست و ازاین وضع راضی نیستیم وباید سرمایه گذاران هم جدیت بیشتر برای ایجاد صنعت در تربت جام تلاش کنند و از بروکراسی مریض اداری خسته نشوند و هرچند دولت خیلی از مشکلات و موانع را برای سرمایه گذاری باز کرده است.

انتهای پیام/س، ج.
 

تربت جام برای توسعه اقتصادی باید دراولویت معدنی استان خراسان رضوی قرار بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.