رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام خوراک تهیه می‌کنند و کارهای انجام شده را نادیده می‌گیرند.

نمی‌دانم چرا عده‌ای به بیگانه‌ها خوراک می‌دهند!به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به گزارش عملکرد شهردار منطقه ۱۵، اظهار داشت:در گذشته ترکیب و بافت این منطقه به شهر نمی‌خورد و روستایی بزرگ بود.

وی با بیان اینکه در منطقه ۱۵ کارهای بزرگی صورت گرفته است، افزود: در گذشته کوچه‌ها و خیابان‌های آن منطقه رنگ آسفالت را ندیده بود و برای نخستین بار آسفالت شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان‌ اینکه منطقه ۱۵ یکی از مبادی ورودی و خروجی های مهم شهر تهران محسوب می‌شود، گفت: تکالیف انباشته شده در این منطقه وجود ندارد و همه کارها انجام شده است.

دنیامالی ادامه داد: امیدورایم روزی رضایت سازمان محیط زیست و ارگان‌های نظامی برای احداث و بهره برداری بزرگراه شهید شوشتری جلب شود.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی شورا باید گزارشی از شورای چهارم به شهروندان ارائه دهیم، تاکید کرد: مردم باید بدانند نمایندگانشان در این مدت چقدر وقت گذاشتند و چه کارهای کمی و کیفی انجام داده اند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه سقف اختیارات شورا به خاطر اینکه قانون مدیریت شهری هنوز به صورت جامع مورد عمل قرار نگرفته است،گفت: همه اقدامات انجام شده در این ۴ سال را به صورت واضح به مردم ارائه خواهیم کرد.

دنیامالی با اشاره به موضوع باغ پرندگان، تصریح کرد: باغ پرندگان یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری بود و کارکرد خیلی خوبی نیز داشت، به گونه ای که بنده چندین بار از این باغ بازدید کردم و آن را یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های شهر می دانم.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده درباره افتتاح حساب سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، گفت: چرا برخی فقط منفی نگاه می‌کنند، یعنی در این شهر یک کیلو کار مثبت هم انجام نشده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: چرا باید برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام خوراک تهیه کرد و کارهای انجام شده را نادیده گرفت ؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
من متوجه نشدم
آخرین اخبار