فرماندار شهرستان نیمروز گفت: تیراندازی در مراسم عروسی قربانی گرفت و این مراسم را به عزا تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دهمرده فرماندار شهرستان نیمروز با تایید این خبر گفت: مراسم عروسی که شب گذشته در روستای حاج خدابخش از توابع شهرستان نیمروز برگزار شده بود بر اثر تیراندازی غیر عمد به صورت رگبار با یک دست و خارج شدن کنترل اسلحه کلاش از سوی فرد و تیراندازی به سمت جمعیت یک نفر در دم کشته و یک نفر هم به شدت زخمی شد.

دهمرده علیرغمی که تاکیدات زیادی ازطرف مسئولین شهرستان برای استفاده نکردن ازتیراندازی درمراسم و این رویه غلط شده ولی عده ای جوان دور از چشم مامورین اقدام به تیراندازی میکنند که  دراین میان توان نگه داشتن اصلحه ازدست وی خارج شده ودونفرازاطرافیان مورد اصابت گلوله قرار میگیرند که از ناحیه سروسینه کشته و مجروح میشوند.

وی در درادامه بیان کرد: که ازاین دونفرمتاسفانه یک نفر کشته ویک نفر زخمی شدند  که حال یک نفر زخمی هم وخیم میباشد.

فرماندار نیمروز گفت: در این رابطه نیروهای انتظامی 2 تن مظنون به قتل را دستگیر کردند.

دهمرده افزود: علت این حادثه توسط نیروهای انتظامی در دست بررسی است.

 نیمروز  یکی از شهرستانهای پنج گانه حوزه سیستان شامل(زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز) در 210 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تیراندازی در مراسم عروسی درنیمروز قربانی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
خود کرده را تدبیر نیست . متاسفانه برخی افراد هر چی هم که بهشون تذکر بدی گوششون بدهکار نیست . باید به صورت جدی باهاشون برخورد کرد. اصلا داشتن سلاح چه معنایی داره . چه با مجوز چه بی مجوز
آخرین اخبار