فرمانده انتظامی سراوان گفت:دو سارقی که برای سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، راکب آن را به قتل رسانده بودند،توسط کاراگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ احسانعلی آذر پودینه  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت در تاریخ بیست و نهم مهر ماه سال 95 که در آن بر اثر اصابت گلوله راکب موتورسیکلت نیز در جلوی منزلش به قتل رسیده بود بررسی های تخصصی توسط کاراگاهان پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: در این سرقت مسلحانه با توجه به اینکه سارقان از اسلحه استفاده کرده بودند، پس از تیراندازی، یک تیر به لاستیک موتورسیکلت خودشان اصابت کرده و پس از ارتکاب قتل، با رها کردن موتورسیکلت خود در صحنه، با استفاده از موتورسیکلت مقتول از محل متواری شدند.

آذر پودینه تصریح کرد: پس از ماه ها اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی روز گذشته با استفاده از موتورسیکلت به جا مانده در صحنه قتل، یکی از سارقان شناسایی شده و در حالی که در یکی از خیابان های سراوان در حال تردد بوده به همراه یک قبضه سلاح کمری دستگیر شد.

سرهنگ آذر پودینه در ادامه گفت: این متهم که دارای سابقه کیفری نیز بود، در تحقیقات کاراگاهان پلیس به قتل، صاحب موتورسیکلت به همکاری یک نفر دیگر به انگیزه سرقت موتورسیکلت وی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: متهم دیگر پرونده نیز در یک عملیات دیگر دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار