در متن پیام رئیس سازمان بسیج آمده است: بی‌تردید انتقام جمهوری اسلامی ایران از تکفیری‌های صهیونیستی که مرتکب این جنایت شدند و حامیان آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج در پیامی شهادت محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت و بر انتقام بسیار سخت از تکفیری‌ها تأکید کرد.

در متن پیام رئیس سازمان بسیج می‌خوانیم: شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره می‌درخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید هستند.

در ادامه این پیام آمده است: بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان در راه مبارزه با تکفیری‌های صهیونیست به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام و حضرت آقا سید الشهداء (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند گردید.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: بی‌تردید انتقام جمهوری اسلامی ایران از تکفیری‌های صهیونیستی که مرتکب این جنایت شدند و حامیان آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

در پایان می‌خوانیم: اینجانب شهادت مظلومانه مدافع حرم آل الله "محسن حججی " را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه شهرستان نجف آباد و خانواده محترم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.