کارگاه آموزشی اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: دوره دوم کارگاه آموزشی اعضای شورای مدیریت بحران با حضور ۲۴۰ نفر از فرمانداران، بخشداران و مدیران دسنگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رضا آریایی افزود: فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های خرم آباد، کوهدشت، سلسله، دلفان، رومشکان، پلدختر و چگنی به مدت ۲ شبانه روز در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

در روز اول این کارگاه آموزشی مدیریت بحران، انواع پدیده‌های طبیعی، اسکان آسیب دیدگان، شناسایی اجساد، تغذیه و بهداشت آسیب دیدگان، امنیت و انتظامات در بحران، مدیریت افکار عمومی و رسانه‌ها و حقوق در بحران تدریس خواهد شد.

در روز دوم سناریو و شبیه سازی از وقوع یک پدیده فرضی در هر شهرستان بصورت گروهی توسط مدیران آن شهرستان تهیه و برای حاضرین ارائه خواهد شد.

در خاتمه به شهرستان‌های برتر جوایزی اهدا و برای شرکت کنندگان گواهی حضور در کارگاه به مدت ۴۸ ساعت صادر می‌شود.

به گفته آریایی همچنین دور اول این کارگاه آموزشی روز‌های ۷ و ۸ مرداد ماه برای ۱۳۰ نفر از مدیران چهار شهرستان بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز برگزار و شهرستان‌های دورود و الیگودرز به عنوان شهرستان‌های برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ د

کارگاه آموزشی اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار