خودنیا، از ورود موج جدید گرما و احتمال قطع برق در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: طی نامه‌ای از سوی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو به تمام شرکت‌های صنعت آب و برق حالت آماده‌باش در خصوص افزایش دما اعلام شد.

وی افزود: با توجه به‌ پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر افزایش دما از روز شنبه هفتم مرداد تا سه شنبه دهم همین ماه، مقتضی است تمامی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق مراقبت لازم به منظور جلوگیری از حوادث مرتبط و قطع برق ناشی از آن را داشته باشند.

خودنیا گفت: همچنین شرکت‌های آب و آبفا موظفند نسبت به کنترل و آماده به کاری مولدهای برق اضطراری به ‌منظور جلوگیری از قطع آب به عمل‌ آورند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: همچنین ارسال گزارش حوادث احتمالی به‌صورت مستمر و به موقع به دفاتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت‌های مادر تخصصی و از آن طریق به دفتر وزارت نیرو الزامی است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا حد ممکن در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و در زمان اوج مصرف از به کارگیری دستگاه‌های پرمصرف خودداری کنند.

انتهای پیام / د

هشدار قطعی برق در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بساط دهقانی
۱۶:۵۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
آقای مهندس خودنیا روستاهای کوهدشت به علت کمبود نیرو توسط شرکت توزیع برق کوهدشت در روز وشب در خاموشی فرو می رونددرصورتیکه برق کوهدشت بنام درخواستی آنها را ثبت می کند،فرق روستایی با شهری چیست وچراکتمان حقیقت وچرا عدالت رعایت نمی شود،روستایی با شهری چه فرقی دارد.
آخرین اخبار