کسب مقام دوم تیم کردستان در مسابقات شنا دانش آموزان ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت:تیم ناحیه یک سنندج که به نمایندگی از استان کردستان در مسابقات شنا دانش آموزان ایران شرکت کرده بود مقام دوم تیمی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سید فواد حسینی  با اعلام این خبر گفت: تیم شنای دانش آموزان ناحیه یک سنندج که به نمایندگی از استان کردستان در مسابقات شنا دانش آموزان ایران شرکت کرده بود توانست مقام دوم را کسب کند.

وی افزود: تیم استان کردستان در این رقابت ها موفق به کسب دو نشان طلاو ۴ برنز شد و بر سکو دوم شنا دانش آموزان ایران ایستاد.

حسینی گفت: آرین خازه در دو ماده ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر پروانه در مقطع ابتدایی توانست دو مدال ارزشمند طلا و عنوان اول کشوری را از آن خود کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: همچنین در دوره ابتدایی آکام طهماسبی در ماده ۵۰ متر قورباغه  و ۱۰۰ متر قورباغه مقام سوم را از آن خود کرد و پارسا بطی نیز در ماده ۵۰ متر آزاد مقام سوم کشوری را به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج عنوان کرد: آرین صلواتی در مقطع متوسطه اول توانست در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی و ماده ۵۰ متر پروانه عنوان سوم این دوره از رقابت ها را کسب کند.

حسینی افزود: همچنین در دوره ابتدایی آرین خازه، پارسا بطی، آکام طهماسبی و بهیاد بهمنی در ماده ۴ در ۵۰ متر مختلط تیمی مقام سوم و در ماده ۴ در ۵۰ متر آزاد تیمی نیز مقام دوم را به دست آوردند.

گفتنی است، مسابقات شنا دانش آموزان ایران از ۱۸ مرداد ماه به مدت چهار روز به میزبانی استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/م

درخشش تیم شنای دانش آموزان کردستانی در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار