دبیرشورای زکات آذربایجان شرقی،گفت:12 میلیارد ریال از محل زکات برای ساخت مسکن نیازمندان در آذربایجان شرقی تخصیص یافته است .

ساخت مسکن نیازمندان از محل زکات در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدزاده دبیر شورای زکات آذربایجان شرقی در مراغه گفت : میزان اعتبار از سوی مودیان 180 خانه مسکونی برای نیازمندان در استان  حال ساخت است.

محمد زاده افزود : در این طرح مودیان ، زکات خود را در قالب ، محصول کشاورزی ، پول نقد و زکات مال التجاره در اختیار شورای زکات قرار می دهند تا در مسکن محرومان هزینه شود .

وی اضافه کرد : برای تحقق این طرح در اقدامی خداپسندانه جمعی از تولید کنندگان آجر در تبریز ، تمامی آجر مورد نیاز برای احداث خانه ها برای نیازمندان را تامین کرده اند .

وی با بیان اینکه ، علاقه مندان می توانند به این منظور کمک های نقدی و غیر نقدی از محل زکات را در اختیار شورای زکات شهرستانها قرار دهند افزود : این طرح شورای زکات استان به عنوان پایلوت کشوری در اختیار ستاد زکات کشور قرار گرفته است تا به صورت سراسری اجرا شود .

دبیر شورای زکات استان گفت : در مراغه نیز از محل این طرح 13 خانه برای محرومان ساخته می شود .

محمدزاده افزود : خیری در مراغه نیز تامین تمامی بتون مورد نیاز برای ساخت این خانه ها را در قالب زکات مال التجاره برعهده گرفته است .

انتهای پیام/خ

 بیش از 180 خانه  مسکونی برای نیازمندان درآذربایجان شرقی حال ساخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار