رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه انجام ۱۲ پروژه مشترک را با جهاد سازندگی به تصویب رسانده تا نیاز‌های کشور در حوزه‌های مختلف برطرف شود.

انجام ۱۲پروژه مشترک جهاد سازندگی و سازمان برنامه و بودجه/ واحد‌های فناوری در حوزه فعالیت‌های قرآنی راه اندزای می‌شوندحمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی  فعالیت های مطلوبی در حوزه پژوهش و فناوری انجام داده است و با تربیت نیروهای  متخصص گام های خوبی در راستای ارتقای سطح کیفی علم و دانش برداشته است.

وی بیان کرد: در حوزه پژوهش و فناوری اقدامات موثر و کاربردی انجام شده که نتیجه آن تبدیل علم به ثروت و تولید محصولات دانش بنیان است.

طیبی افزود: سازمان برنامه و بودجه انجام 12 پروژه مشترک را با جهاد سازندگی به تصویب رسانده تا نیازهای کشور در حوزه های مختلف برطرف شود و در این راستا جهاد نقشی مهم و تعیین کننده ایفا می کند و با تربیت نیروهای متخصص و جهادی سعی در برداشتن باری از دوش کشور می کند.

وی عنوان کرد: راه اندازی واحدهای فناوری در حوزه فعالیت های قرآنی  و مراکز رشد از دیگر اقدامات مهم جهاد دانشگاهی در سال های گذشته است تا بر تکیه بر فکر و  ایده خلاق جوانان دانشگاهی تولیدات با کیفیت را افزایش دهد.

طیبی تاکید کرد: تولید مته هایی با رکورد ساعت بالای کارکرد از جمله محصولات جدید این نهاد  محسوب می شود که به تولید انبوه رسیده است.

وی گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه ها در پیشبرد اقتصاد دانش بنیان از جمله کارهای اصلی و اهداف مهم این نهاد محسوب می شود؛  همچنین تحقیق در زمینه موضوعات کاربردی و مورد نیاز کشور جزو اولویت های این نهاد است و در این راستا بودجه خوبی برای پژوهش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

رفع برخی از نیازهای کشور با انجام ۱۲ پروژه مشترک جهاد سازندگی و سازمان برنامه و بودجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار