معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:همه تلاشمان را برای جبران خسارات واردشده در مناطق سیل زده خراسان رضوی به کار میگیریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  نوبخت در حاشیه بازدید از روستا‌های سیل زده شهرستان‌های کلات و درگز ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های جانباختگان و مصدومین حادثه سیل از استاندار خراسان رضوی خواست با بسیج همه امکانات استان، رسیدگی هرچه بیشتر به سیل زدگان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

وی از نیرو‌های امدادی خواست حداکثر توان خودرا برای یافتن مفقودین و جبران خسارات وارد شده بکار گیرند.


معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین درمنزل یکی از فوت شدگان این حادثه در روستای تیرگان درگز حضور یافتند.

رشیدیان استاندار خراسان رضوی هم در جریان این بازدید گفت: جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در حال بررسی و برآورد دقیق خسارات هستند و بر اساس برآورد اولیه بیش از ۶۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های کلات و درگز بیش از ۲۰ درصد خسارت دیده اند.

وی افزود: شبکه و تاسیسات آبرسانی و منابع آب اعم از چشمه، چاه و قنات در ۲۹ روستا خسارت دیده که با اقدامات اصلاحی تاکنون شبکه آب نیمی از این روستا‌ها تعمیر و راه اندازی شده و بقیه در دست اقدام است.

استاندار خراسان رضوی گفت: اغلب راه‌های روستایی بازگشایی شده و فقط در منطقه کلات راه ارتباطی برخی روستا‌ها بازنشده و در حد مالرو است که مقرر گردید با اعزام اکیپ‌ها به صورت اضطراری راه‌ها باز شوند.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.