رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تصویب 189 میلیارد ریال تسهیلات بخش تولید در سال جاری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،یارالله نصیری اظهار کرد: تعداد 43 مورد تقاضاهای ثبت نام شده در سامانه رونق تولید مطرح شد که 36 مورد مربوط به بخش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و سرمایه ثابت طرح های در دست اجرا بود که از این تعداد 30 فقره مورد موافقت قرار گرفت و این پرونده ها جهت طی مراحل بعدی در اختیار بانک های عامل قرار گرفت.


 نصیری افزود: هفت مورد دیگر نیز مربوط به تسهیلات بازسازی و نوسازی صنایع بود که از این تعداد سه فقره به میزان 25 میلیارد ریال آنها تصویب و به بانک های عامل ارجاع شد.


وی یادآور شد: کل مبلغ درخواست شده توسط متقاضیان در سامانه بهین یاب 533 میلیارد ریال بوده است که در کمیته کارشناسی سازمان با 260 میلیارد ریال آنها موافقت شد.


رئیس صنعت، معدن و تجارت ایلام  خاطر نشان کرد: همچنین در این نشست با اختصاص 164 میلیارد ریال در بخش طرح های در دست اجرای پیشرفت دار و سرمایه در گردش و 25 میلیارد ریال هم برای بازسازی و نوسازی صنایع موجود با مجموع 189 میلیارد ریال موافقت به عمل آمد.


 523 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 265 هزار میلیون ریال و ظرفیت اشتغال 9 هزار و 171 نفر در استان ایلام وجود دارد که 183 واحد آن معادل 33 درصد نیمه فعال و یا تعطیل است.


تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل و نیمه فعال استان ایلام به ترتیب 144 و 43 واحد است که برای اجرا و بهره برداری آنها با ظرفیت اشتغال چهار هزار و 516 نفر در مجموع 23 هزار میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/ع

اختصاص 189 میلیارد ریال تسهیلات بخش تولیدبه ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.