رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: 14 ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان برای ایجاد امنیت و اطمینان خاطر مردم ایجادشده است.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جلال میرزا بیگی  بیان کرد: نیروی انتظامی به‌منظور گسترش حضور خود در کانون‌های وقوع جرم در حاشیه شهرها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های پلیس کرده که علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم نیروها در موقع نیاز و درخواست مردمی در کمترین زمان ممکن در محل خواسته‌شده حضور پیدا کنند.

وی  افزود: با راه‌اندازی ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ها و پارک سعی بر این است که مردم با آرامش و امنیت بیشتری اوقات- فراغت خود را بگذرانند.

میرزابیگی با تأکید بر اینکه بر اساس نیاز ایستگاه‌های پلیس را گسترش می‌دهیم و واحدهای عملیاتی در آن مستقر می‌شوند تصریح کرد: در زمینه امنیت با هیچ‌کسی تعارف نداریم و هرکسی برای مردم نا امنی ایجاد کند پلیس به صورت قانونی برخورد می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام با تأکید بر اینکه هر جا و نقطه‌ای از استان میزان جرائم بالا باشد و مردم مطالبه داشته باشند پلیس در آن نقطه ایستگاه دایر می‌کند و امنیت برای مردم حاصل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: 14 ایستگاه پلیس با برنامه‌ریزی مستقرشده‌اند.

انتهای پیام/ع

14 ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌های استان مستقر شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.