در مراسمی و با حضور فرمانده انتظامی استان، معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام معارفه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه معاونت اجتماعی ناجا پل ارتباطی مردم و نیروی انتظامی است، گفت: این مجموعه باعث هماهنگی و انسجام بخشی درون سازمانی و برون سازمان شده است.

 

سردار نورعلی یاری امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: جرایم در دنیا درحال تحول است که باید ساز و کاری برای مقابله با آن درنظر گرفت و ممکن است در برخی موارد ضرورتهایی احساس شود که با آن جرم به صورت ضربتی برخورد شود.

 

وی افزود: تحقق اصل جامعه محوری در تأمین و حفظ امنیت عمومی مستلزم سیاست گذاری و تدوین راهبردها و اهدافی است که پلیس بتواند در سایه آنها از ظرفیت ها و پشتیبانی مردمی بهره بیشتری بگیرد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: بررسی علمی تغییر و تحولات اجتماعی و تأثیر آن در امنیت عمومی، شناخت بسترها و زمینه های اجتماعی و فرهنگی آسیب ها و جرائم و گسترش ساز و کارهای پیشگیری اجتماعی از جمله مهمترین اهداف معاونت اجتماعی پلیس است.

 

سردار یاری به بخش های مختلف معاونت اجتماعی اشاره کرد و گفت:یکی از مهمترین ادارات این معاونت  مراکز مشاوره پلیس است که با هدف ایجاد رابطه نزدیک، صمیمی و اعتمادآمیز بین پلیس با مردم، شناسایی ریشه ها و زمینه های رفتارهای ناهنجارو بزه کاری ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آنها، آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران های زندگی راه اندازی شده است.

 

وی یادآور شد: از دیگر مجموعه های این معاونت که بیشترین تعامل را با افکار عمومی جامعه دارد پایگاه خبری پلیس است که به صورت روزانه اخبار و اطلاعات مجموعه نیروی انتظامی را جمع آوری و جهت اطلاع عموم مردم در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: تمامی بخش های معاونت اجتماعی یک هدف را دنبال می کنند و آن هم پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تنویر افکار عمومی است. 

 

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله محمدرضا نظری قدردانی و سرهنگ فرزاد یاسمی به عنوان سرپرست جدید معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام معرفی شد. 

 

انتهای پیام/ ح

 

معارفه معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.