سازمان بهزیستی ۲۰۰میلیون تومان اعتبار ملی برای مرکز خیریه آمنه و امین این شهرستان اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسعود جهانسیر رئیس بهزیستی شاهرود ضمن اشاره به نتایج ملموس سفر هفته گذشته محسنی بندپی رئیس بهزیستی به شاهرود، گفت: پیرو سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به شاهرود به دعوت و پیگیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بازدید از محل پروژه ساختمان محل نگهداری کودکان و نوجوانان مرکز خیریه آمنه و امین شاهرود مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تا مهر ماه سال جاری و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۹۷ برای تکمیل و بهره برداری از این مرکز اختصاص داده شد.


وی با بیان اینکه پیگیری های دکتر حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در اختصاص این اعتبارات موثر بود، افزود: این اعتبارات می تواند بخشی از امور در روند ساخت مرکز خیریه آمنه و امین شاهرود تحت پوشش بهزیستی شاهرود، را تسهیل کند.


جهانسیر اظهارداشت: در سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به شاهرود بسیاری از طرح ها و مشکلات مراکز خیریه شهرستان های شاهرود و میامی مطرح و مساعدت های قابل توجه ای در حوزۀ ارتقای زیرساخت و خدمات بهزیستی صورت گرفت که یکی از آنها کمک به راه اندازی مرکز خیریه آمنه و امین شاهرود بود.


رئیس بهزیستی شاهرود ، تصریح کرد: ساختمان مرکزخیریه آمنه شاهرود در حال احداث بوده و تا کنون ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد با زیربنای دوهزار و ۹۰۰ متر مربع و پیش بینی هزینه‌ای بالغ بر ۲.۵میلیارد تومان که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن با کمک خیران تهیه شده است.


وی افزود: مرکزخیریه آمنه و امین شاهرود سرپرستی دختران و پسران هفت تا ۱۲سال را برعهده داشته و می‌تواند ظرفیت پذیرش ۲۵دختر و ۲۵پسر را داشته باشند.


مجتمع آمنه سه سال پیش در هفته دولت کلنگ زنی شد و امروز به دلیل برخی بدهی ها به شهرداری و تامین اجتماعی با مشکلاتی روبرو است.


انتهای پیام/ م


200میلیون تومان اعتبار به مجتمع خیریه آمنه و امین شاهرود اعطا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.