شش طرح عمرانی با اعتبار قریب به ۱.۵ میلیارد تومان باهدف توسعه فضاهای آموزشی در روستاهای میامی اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ عباس صائمی مدیر آموزش‌وپرورش میامی گفت: با کمک خیران و با بخشی از اعتبارات دولتی در بخش کالپوش خوابگاه خیران حضرت زینب(س) بااعتبار دو میلیارد تومان یکی از طرح‌های در دست اقدام است.

عباس صائمی افزود: پروژه شش کلاسه روستای نام نیک بااعتبار ۷۵۰ میلیون تومان و پروژه خیر ساز قمر بنی‌هاشم(ع) حق الخواجه کالپوش با ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های آموزش ‌وپرورش میامی است که در سال جاری تحویل می‌شود، همچنین مدرسه خیر ساز حسین‌ آباد کالپوش بااعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در سال جاری تحویل دانش آموزان می‌شود.

وی تصریح کرد : در سال آینده نیز با جذب خیر مدرسه ‌ساز، ساخت نمازخانه دریکی از مدارس روستای ابراهیم‌آباد در دستور کار قرار دارد و با کمک‌های خیران فرهنگی مدرسه‌ساز توسعه فضای آموزشی یکی از مدارس روستای کلاته اسد انجام می‌شود.

صائمی بابیان اینکه در میامی ۸۵ موسسه آموزشی وجود دارد، اظهار داشت : این اداره، یکی از دستگاه‌هایی است که در سال ۹۵ اعتبار عمرانی را به‌صورت ۱۰۰ درصد جذب و هزینه کرده است.

مدیر آموزش‌وپرورش میامی درباره نیازهای آموزشی میامی ، تصریح کرد : با توجه به ظرفیت خوبی که ازنظر گردشگری شهرستان و به‌ویژه بخش کالپوش وجود دارد ساخت اردوگاه دانش‌آموزی در آن منطقه می‌تواند ظرفیت خوبی برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در سطح استان و حتی کشور باشد.

وی  با اشاره به اهمیت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان افزود : در بحث اوقات فراغت نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی پایگاه‌های تابستانی را شاهد هستیم.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار