تیم ملی والیبال ایران با برتری در همه فاکتورها مقابل تیم ملی کره جنوبی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران در روز دوم مسابقات انتخابی قهرمانی والیبال جهان مقابل تیم ملی والیبال کره جنوبی به میدان رفت و با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایران در سه ست پیاپی با امتیازات 25 بر 10 ، 27 بر 25 و 25 بر 18 مقابل کره‌ای‌ها به پیروزی رسید و در مجموع 77 امتیاز در مقابل 53 امتیاز حریفش بدست آورد.

از مجموع این 77 امتیاز، تیم ملی کشورمان موفق شد از سرویس مستقیم 5 امتیاز بدست بیاورد. 37 امتیاز تیم ایران را خط حمله روی آبشارهای خود بدست آوردند، 11 امتیاز با دفاع مستقیم به نام ایران ثبت شد و 24 امتیاز هم روی خطای بازیکنان کره به ایران رسید. شاگردان کولاکوویچ 49 درصد در دریافت و 62 درصد در حملات خود موفق بودند.

در آن طرف میدان تیم ملی کره 53 امتیاز بدست آورد. 2 امتیاز از سرویس مستقیم، 40 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز از دفاع و 9 امتیاز از خطاهای تیم ایران ، مجموع امتیازات این تیم را رقم زد. تیم ملی والیبال کره در دریافت موفقیت 44 درصدی و در حمله موفقیت 46 درصدی داشت.

در این مسابقه امیر غفور با 14 امتیاز امتیازآورترین بازیکن میدان شد و بعد از او در تیم ایران عبادی پور و فرهاد قائمی به ترتیب 11 امتیاز کسب کردند. در تیم کره جنوبی هم چویی هوم سونگ موفق شد 12 امتیاز را به تنهایی برای تیمش بدست بیاورد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات خود امروز از ساعت 18 به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت و کره جنوبی امروز با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

بلندقامتان ایران مقابل کره جنوبی چه کردند؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار