سرمربی تیم ذوب آهن گفت:اکنون به سن و سالی رسیده ام که دیگر نباید راجع به داوری اظهار نظر کرد.انشاالله کارشناسان داوری در این باره نظر بدهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل ذوب آهن در هفته سوم مقابل پیکان اظهار داشت:‌ به خاطر زمین خوبی که امروز دیدیم از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنیم. کیفیت زمین بسیار عالی بود.

وی ادامه داد: ذوب آهن هنوز فوتبالی که مد نظر ماست هنوز نتوانسته انجام دهد اما حداقل در این  بازی باید با اختلاف دو گل خارج می شدیم اما رحمان احمدی یکی از روزهای خوبش را سپری کرد. در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم اما در دقیقه 70 از زمانی که ده نفره شدیم، مجبور شدیم بازی را کنترل کنیم.در مجموع باید بگویم از تیم ذوب آهن اصلا راضی نیستم. درست است یک امتیاز خارج از خانه کسب کردیم اما در مجموع باید در نیمه اول کار را تمام می کردیم.

قلعه نویی در ادامه گفت:تیم  جلالی فوتبال خوبی را ارائه داد  به خصوص پس از اینکه ما 10 نفره شدیم 2 ، 3 موقعیت، خوب را روی دروازه ما بوجود آورد و در بقیه صحنه ها نتوانستند کار خاصی را انجام دهند در مجموع از نتیجه راضی نیستم.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره اخراج بازیکن تیمش گفت:اکنون به سن و سالی رسیده ام که دیگر نباید راجع به داوری اظهار نظر کرد.انشاالله کارشناسان داوری در این باره نظر بدهند.در هر صورت داور است دیگه و نمی شود کاری کرد.

او در مورد اهدافش در تیم ذوب آهن بیان کرد:متاسفانه ما چند تا اشکال داریم و از طرفی بازیکنان مصدوم زیادی در تیم ما وجود دارند. امروز 8،9 بازیکن را باید روی نیمکت داشتیم اما به علت مصدومیت همراه تیم نبودند. عباسی مصدوم شد و به جای او رجب زاده وارد میدان شد.مطمئنا با اضافه شدن مهدی پور،حسینی و یک مهاجم دیگر تیم ما می تواند به نتایج بهتری در آینده دست یابد.به این دلیل به تیم ذوب آهن آمدم که بتوانم روزهای خوبم را در تیم سپاهان دوباره با تیم ذوب آهن هم تکرار کنم.

وی در مورد مصدومیت حدادی فر گفت:او یکی از بازیکنان خوب تیم ما است و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را بدست آورد و با شرایطی بهتر پا به میدان مسابقات بگذارد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رجب‌زاده در هفته گذشته به گسترش فولاد گلزنی کرد، چرا در این مسابقه از ابتدا روی نیمکت تیم نشسته بود؟ گفت: رجب‌زاده هفته پیش روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت اما در این بازی ما او را برای نیمه دوم نگه‌ داشتیم که تاثیری که در بازی قبل داشت در این بازی داشته باشد.  اما متاسفانه مصدومیت‌ها برنامه‌های ما را به هم زده است.رجب زاده قرار بود در این بازی فیکس بازی کند اما چون دیدیم امکان دارد بازیکنان تعویضی نتوانند به ما کمک کنند به همین دلیل او را نگه داشتیم تا در زمان بهتری از او استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نارضایتی قلعه نویی از بازی تیمش مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار