نخستین گروه زائران استان فارس به خانه خدا اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بدیعی فرد مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس با بیان اینکه اعزام زائران فارس به سرزمین وحی از امروز در شیراز آغاز شده است اظهار کرد: در نخستین پرواز، ۲۶۲ نفر از حاجیان استان فارس از فرودگاه شیراز به فرودگاه جده اعزام شدند.

وی ادامه داد: حاجیان استان فارس مدینه بعد هستند یعنی پرواز‌ها به جده انجام و حجاج برای انجام مناسک از جده به مکه منتقل می‌شوند.

بدیعی فرد با بیان این که امسال یک کاروان هم از استان کهکیلویه و بویر احمد از فرودگاه شیراز به خانه خدا اعزام می‌شود تصریح کرد: از امروز حدود ۳ هزار و ۷۰۰ نفر زائر استان فارسی در قالب ۲۶ کاروان تا ۲۵ مرداد به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل فرودگاه‌های کشور نیز بیان کرد: امسال ۷۵ درصد از پروازهای زائران توسط هواپیمایی کشورمان انجام می‌شود و تا ساعت ۲۴ دیشب بیش از ۲۴ هزار نفر از ۴ فرودگاه کشور به خانه خدا اعزام شدند.

اسفندیاری اضافه کرد: اعزام حجاج از ۲۰ فرودگاه کشور انجام می‌شود و با وجود تاخیر کشور عربستان در انتقال حجاج، هواپیمایی کشور با همه امکانات، زمینه را برای اعزام زائران فراهم کرده است.

انتهای پیام/ن

اعزام زائران به جده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.