نماینده مردم کنگاور در مجلس با بیان اینکه شرایط اکثر استان‌های کشور به لحاظ آبرسانی قابل قبول نیست، گفت: اعتبارات لازم برای ساخت سد به میزان کافی وجود ندارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، هرسین، صحنه و دینور در اعتبارات سد آناهیتا کافی نیستمجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت آب در اکثر استان‌های کشور به ویژه کرمانشاه قابل قبول نیست و باید به این مشکل توجه جدی شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: شرایط سدهای حوزه انتخابیه‌ام با بی‌مهری و کم توجهی وزارت نیرو مواجه شده و برای سد آناهیتا اعتبارات لازم برای تملک اراضی و ساخت بدنه سد وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات مربوط به آبرسانی در قریب به اتفاق استان‌های کشور وجود دارد، تصریح کرد: این شرایط در حال حاضر مشکلات و نگرانی‌های بسیاری را برای مردم به وجود آورده است و نیاز است که توجهی جدید و سریع نسبت به آن شود.

این نماینده در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرد: با سهمیه قیر سال گذشته باید راه‌های روستایی به موقع به بهره برداری برسد این در حالی است که در حال حاضر امکانات آسفالتی به میزان کافی در این منطقه وجود نداشته و اقدامات مربوط به حل مشکلات دامپروران به موقع صورت نمی‌گیرد.

 

انتهای پیام/ی

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

سد آناهیتا را دریابید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.