رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد از تمام ارگان ها خواست تا به یاری مساجد بیایند.

رسیدگی به امور مساجد وظیفه همه ماست به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نشست هم اندیشی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با خبرنگاران بعدازظهر امروز در ساختمان محراب تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی اکبری بعد از تبریک روز خبرنگار ابراز داشت: روز جهانی مسجد یک فرصت خوب است برای آشنایی بیشتر با مسجد.ما باید در این روزها مسجد را بهتر برای مردم معرفی کنیم.مسجد یک پدیده است و ما باید آن را به مردم نزدیک کنیم.

وی در ادامه افزود:به لطف خدا ما تجربه اداره مسجد را در انقلاب اسلامی داریم و این موضوع یک تلاش چند جانبه نیاز دارد.هر مسجد برای ما حایز اهمیت است و خوشبختانه مساجد در کشور ما بانی دلسوز مردمی زیاد دارد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه افزود:ما در اداره مسجد هیچ صحبتی از حقوق نداریم و خوشبختانه این موضوع کاملا مردمی است.مسجد یک امکان بزرگ برای ترویج فرهنگ اسلامی است و همه ما در ارتباط با خانه خدا وظیفه داریم.مسجد یک ارگان اداری نیست که از توقع حقوق و مزایا داشت.ما باید با یک تعامل سازنده با آحاد مردم آنها را به مسجد بیاوریم.ما نباید فقط به مسجد نگاه نمازخانه داشته باشیم.مسجد باید محور یک محله باشد

وی در ادامه گفت:ما از دستگاه های مربوط درخواست می کنیم که منابع خود را برای اداره مسجد صرف کنند.امیدوارم که در این راه موفق باشیم.

در ادامه این مراسم خبرنگاران به طرح دغدغه های خود پرداختند و حجت الاسلام علی اکبری به سوالات پاسخ دادند.

انتهای پیام/

مسجد یک امکان بزرگ برای ترویج فرهنگ اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار