سلسله نشست‌های کتاب‌محور با عنوان «پروانه کاغذی» ویژه کودکان و نوجوانان در دو فروشگاه کتاب این انتشارات برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به این که به‌نشر در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی سلسله نشست‌های فرهنگی، ترویجی «در پناه کلمات» را از چندی پیش در دستور کار خود قرار داده است گفت: اجرای طرح «پروانه کاغذی» نیز در ادامه سلسله نشست‌های «در پناه کلمات» خواهد بود که مخاطب اصلی آن کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: «پروانه کاغذی» طرحی کتاب‌محور ویژه کودکان و نوجوانان است که تا پایان تابستان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۰ تا ۲۱ به ترتیب در فروشگاه شعبه امامت و فروشگاه سجاد برگزار می‌شود.

مدیرعامل به‌نشر نمایش زنده، قصه‌گویی و نمایش خلاق، شعرخوانی و همخوانی، کاردستی، مسابقه کتابخوانی، اوریگامی، معرفی کتاب و ... را به عنوان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در طرح «پروانه کاغذی» برشمرد و گفت: تمام این برنامه‌ها با محوریت معرفی کتاب خواهد بود و در هر برنامه کتاب‌هایی از به‎نشر معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند در روز‌های پنجشنبه به فروشگاه کتاب به‌نشر واقع در بلوار امامت، نبش امامت هشت و در روز‌های جمعه به فروشگاه این انتشارات واقع در بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مقابل بانک ملی مراجعه کنند.

انتهای پیام//ف. ج.

 


برگزاری سلسله نشست‌های کتاب‌محور با عنوان «پروانه کاغذی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.