فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: در همه فراز و نشیب‌ها اولین کسانی که وارد کارزار می‌شوند، خبرنگاران هستند که جسارت خود را از کنار رزمندگان دفاع مقدس کسب کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا صبح امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که در مهمانسرای ثامن برگزار شد، با یاد و تکریم شهدای رسانه و شهدای صدا و سیما گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس خبرنگارها افرادی بودند که سختکوش، با اصالت، با شهامت و باقدرت به وظیفه خود عمل کردند و بعد از دفاع مقدس نیز در همه فراز و نشیب‌ها اولین کسانی که وارد کارزار می‌شوند، خبرنگاران هستند که جسارت خود را از کنار رزمندگان دفاع مقدس کسب کرده‌اند.

وی افزود: حرفه خبرنگاری حرفه بسیار سختی است که خبرنگاران با وجود همه سختی‌ها خود را به آب و آتش می‌زنند و از اولین کسانی هستند که اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند تا به اطلاع مردم برسانند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا‌ تصریح کرد: انتظار از اصحاب رسانه است که با جمع‌آوری مطالب و درج در مطبوعات، معلومات مردم را بیشتر کنند، چرا‌که همه وقت ندارند در زمان خاصی اخبار را ببینند.

آذریان تصریح کرد: صدا و سیما باید استقلال فکری و عملی مردم و نظام را با ارائه فرهنگ اندیشه و هنر و اصیل ایرانی ترویج دهند که شما خبرنگاران به خوبی آن را انجام می‌دهید.

وی توضیح داد: یکی از وظایف اصلی رسانه اطلاع‌رسانی به‌موقع به آحاد مردم بوده است که با تنوع و جذابیت خبرها را به مردم ارائه می‌دهد‌.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا خطاب به خبرنگاران مطرح کرد: اگر شما براساس الگو و اصولی انتخاب شدید، علاوه بر اینکه به کار خود ارزش می‌گذارید، دیگران هم برای کار شما ارزش قائل می‌شوند.

آذریان با بیان اینکه خبرنگاران با جسارت و با جرأت هستند، یادآور شد: شهید خزایی در سوریه نمونه بارز شجاعت و جسارت خبرنگاری است که در سوریه گزارش‌های بسیار خوب برای دنیای اسلام و جهان فرستاد و تا آخرین لحظه از علاقه خود دست بر نداشت و کار خود را ارائه داد.

وی با بیان اینکه صحت، دقت و ظرافت از جمله میراثی است که مردم از اصحاب رسانه انتظار دارند اتفاق بیفتد، تشریح کرد: اصحاب رسانه مسؤولیت‌پذیر هستند و بهترین و امانت‌دارترین گزارشگران هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به آمادگی رزمی ارتش، اضافه کرد: آمادگی رزمی، تغییر در ساختار و متحرک کردن ساختار نیاز روز ارتش است که باید اتفاق بیفتد و هم‌اکنون یگان‌های ارتش از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند که در عمل هم ثابت شده است.

آذریان افزود: تهدیداتی که از آن سوی مرزها تحت عملیات روانی صورت می‌گیرد، ما را در مباحث دفاعی قوی‌تر می‌کند و سبب می‌شود، بنیه دفاعی قوی‌تری داشته باشیم و این امر را در رزمایش‌ها نشان دادیم.

وی ادامه داد: توان دفاعی نیروهای مسلح توان بالقوه‌ای است که مقابله با تهدیدهای منطقه را دنبال می‌کند و جای نگرانی نمی‌گذارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تأکید کرد: تجربیات 8 سال دفاع مقدس قدرت بازدارندگی به ما داده است که هیچ تهدیدی برای هیچ کشوری نیست و برای پایدار بودن مرزهای خود و همسایگان تلاش می‌کند.

آذریان ادامه داد: در سامانه‌های هوایی و دفاعی از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و تمامی ترفندهای دشمن را در آن سوی مرز رصد می‌کنیم تا پاسخ‌های سختی در صورت اقدام آنها داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: دشمنان می‌دانند، رزمندگان ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند و ارتش ایران پا در رکاب ولایت بوده، است، می‌ماند و ادامه‌دهنده راه امام و فرامین ایشان و گوش به فرماندهی کل قوا هستند و تا آخرین قطره خون از مرزهای ایران دفاع می‌کنند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.