استاندار فارس به همراه جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده ارشد نظامی استان فارس و كهگیلویه و بویراحمد برای ابراز همدردی با خانواده های سربازان جان باخته در حادثه نی ریز دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بين الملل استانداری فارس، سید محمد علی افشانی، در دیدار با خانواده های سربازان جان باخته حادثه تاسف بار واژگونی اتوبوس كه با حضور جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده ارشد نظامی استان فارس و كهكیلویه و بویر احمد انجام شد اظهار داشت: وظیفه خود می دانستیم كه جهت عرض تسلیت خدمت خانواده جان باختگان این حادثه غم انگیز برسیم و به آنها بگوئیم كه در غمشان شریك هستیم.

استاندار فارس افزود: به عنوان خدمتگزار مردم استان فارس خود را صاحب غم می دانم و امیدوارم خداوند به بركت شب های قدر كه از هزار ماه با ارزش تر است این عزیزان را با امام پرهیزگاران حضرت علی(ع) محشور بگرداند.

وی گفت: اساسا انسان از همان لحظه ای كه لباس شریف نظامی را به تن می كند و كسوت سربازی را می پذیرد در زمره شهدا قرار می گیرد.

مهندس افشانی ادامه داد: در تعالیم عالیه قرآنی شهید قبل از مرگ قرار دارد و كسی كه وارد میدان حق می شود و خود را آماده دفاع از حق می كند از همان لحظه شهید محسوب می شود.

وی گفت: این سربازان نیز از همان لحظه ای كه لباس سربازی را برای دفاع از دین و میهن خود به تن كردند شهید محسوب می شوند.

مهندس افشانی افزود: زمانی كه چنین حوادثی رخ می دهد انسان باید راضی به رضای خداوند باشد چرا كه تقدیر و سرنوشت چیزی است كه در دست انسان نمی باشد و مرگ و زندگی تنها در دست خداوند است.

استاندار فارس با اشاره به آیه شریف"وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَی‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ " گفت: زمانی كه برای انسان مشكلی پیش می آید باید صبر پیشه كند چرا كه خداوند به او بشارت داده است و امیدوارم كه خداوند به خانواده های داغدار این سربازان نیز صبر عنایت كند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.