هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاشت نهال در 42 هزار هکتار از اراضی تولید ریزگردها برنامه فعلی استان خوزستان است

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر برنامه فعلی ما برای کاشت نهال در 42 هزار هکتار از اراضی تولید ریزگردها است.

//فرامند هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره گرمای بیش از اندازه هوا در استان اظهار داشت: به دلیل گرمای بیش از اندازه خوزستان تا روز چهارشنبه گذشته، ساعت کاری ادارات را کاهش دادیم.

وی افزود: هنوز نظری از سازمان هواشناسی و شرکت توزیع برق دریافت نشده که برای هفته آینده هم به دلیل گرمای هوا و افزایش درجه حرارت ساعات کاری ادارات را کاهش دهیم.

با گزارش هواشناسی برای تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات تصمیم گیری می‌‌شود

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: زمانی که افزایش گرمای هوا از سوی سازمان‌های مربوط گزارش می‌شود ما ساعات کاری ادارات را کاهش می‌دهیم و در برخی موارد تصمیم به تعطیلی آنها می‌گیریم.

هاشمی‌زاده با اشاره به موضوع تامین آب در گرمای هوا برای مردم استان، تصریح کرد: از نظر تامین آب و برق مشکل خاص و عامی برای مردم وجود ندارد البته ممکن است در برخی مناطق مشکل فنی ایجاد شود که در آن صورت هم توانسته‌ایم موانع پیش آمده را برطرف و رفع مشکل کنیم اما به طور کلی گزارش حاد عمومی برای تامین آب مورد نیاز مردم نداشته‌ایم.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهال‌کاری در کانون ریزگردهای خوزستان تصریح کرد: سال گذشته به دلیل کوتاه بودن زمان، کاشت درخت و نهال در کانون تولید ریزگردها به تاخیر افتاد اما خوشبختانه امسال تدابیری اتخاذ شد که می‌توانیم 32 الی 35 هزار هکتار از اراضی تولید ریزگردها را در مهرماه سال جاری زیر کشت قرار دهیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: همچنین برنامه دیگری برای کشت نهال در 42 و 65 هزار هکتار از اراضی کانون تولید ریزگردها خواهیم داشت که امیدوارم به زودی اجرایی شود اما در حال حاضر برنامه فعلی ما برای کاشت نهال در 42 هزار هکتار است.

هاشمی‌زاده درباره حضور نمایندگان خارجی و بازدید آنها از کانون ریزگردها، یادآور شد: زمان دقیق بازدید گروه دوم نمایندگان کشورهای خارجی از کانون ریزگردهای استان خوزستان مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار