معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به افزایش دما تمهیداتی در سطح شهرهایی که گرمای بیشتری دارد، درنظر گرفته‌ایم.

//فرامند هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره گرمای بیش از حد هوا و تمهیدات پیش بینی شده در استان متبوع خود، اظهار داشت: تغییر شرایط اقلیمی و افزایش دمای هوا تنها به خوزستان اختصاص ندارد و این امر در سراسر کشور اتفاق می‌افتد.

وی افزود: امسال شدت گرما و ماندگاری آن افزایش یافته لذا تمهیداتی از قبیل استقرار ایستگاه‌های توزیع آب، فواره‌ها و آبنماها را در سطح شهرهایی که گرمای بیشتری دارد، در نظر گرفته‌ایم.

هاشمی‌زاده ادامه داد: با توجه به گرمای هوا در خوزستان، طبق نظر سازمان هواشناسی کاهش ساعت کاری ادارات را در دستور کار قرار دادیم براین اساس فعلا در روز شنبه و یکشنبه ساعت کاری ادارات کاهش می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: از دو روز قبل که سازمان هواشناسی افزایش دمای هوای استان را گزارش داد و اطلاعیه آن در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت تمهیدات لازم را برای گرمای هوا در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به وضعیت آب و گرمای هوای خوزستان، تصریح کرد: تاکنون مشکلی در حوزه تامین آب گزارش نشده و هیچ شهری در این زمینه اعلام نیاز نکرده به هر حال آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی وجود دارد.

انتهای پیام/

آخرین تمهیدات پیش بینی شده برای گرمای هوا در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار