اهواز؛

توسعه و بهسازی راه های دشت آزادگان با اختصاص اعتبار میلیاردی

فرماندار دشت آزادگان از اختصاص یک هزار و 200 میلیارد ریال از اعتبارات ملی، استانی و نفت به توسعه و بهسازی راه های این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالرضا سعیدی نیا، فرماندار دشت آزادگان گفت:این مبلغ برای بهسازی، تعریض و آسفالت محورهای سوسنگرد - بستان تا پایانه مرزی چذابه و نیز جاده های کمربندی سوسنگرد ـ بردیه ـ بستان ـ هویزه که در حال انجام است اختصاص یافته است.
وی با اشاره به روند کارهای عمرانی دولت یازدهم در سطح این شهرستان ابراز امیدواری کرد عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت این محورها تا قبل از اربعین حسینی 96 به پایان برسد.
سعیدی نیا با تبیین موقعیت این شهرستان در مسیر کاروان های زائران اربعین حسینی و همچنین زائران عراقی که برای زیارت اماکن مقدسه به ایران سفر می کنند بیان داشت: برنامه ریزی برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی از مدت ها قبل شروع شده و پیش بینی ما این است که در اربعین امسال با کم ترین مشکلات در پشتیبانی و پذیرایی از کاروان های زائران اربعین حسینی رو به رو خواهیم شد.
فرماندار دشت آزادگان افزود: سال گذشته حدود 430هزار زائر اربعین حسینی در یک فرایند زمانی 15روزه از مسیر سوسنگرد- بستان - چذابه راهی کربلای معلا و نجف اشرف شدند.
وی ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند خبرنگاران در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دشت آزادگان از جمله وجود پایانه مرزی چذابه و تردد زائران اربعین حسینی، خبرنگاران باید واقعیت ها و اقدام های صورت گرفته در زمینه های مختلف را به اطلاع و نظر مردم برسانند.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.