وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های خود در این وزارتخانه‌ درباره‌ وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان توضیحاتی داد.

کیفیت بخشی‌ اولویت اصلی برنامه‌ها / وضعیت صندوق ذخیره بعد از تحقیق و تفحص مشخص می‌شودسید محمد بطحایی‌ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دولت دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش در مسند‌ وزارت در دولت دوازدهم اظهار کرد: برنامه در نظر گرفته شده در نسخه‌ای به رییس جمهور داده شده و به مجلس تقدیم خواهد شد.

 وی ادامه داد: مسائل متعددی‌ در این برنامه مورد توجه قرار گرفته و در دو محور تمرکز بیشتری داریم که شامل کیفیت‌بخشی به مسائل آموزش و پرورش و مدیریت آن بر اساس اسناد بالا دستی همچون سند تحول بنیادین است.

 وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تصریح کرد: نسخه‌ای برای این اهداف در نظر گرفته شده که در تمامی جوانب اداره آموزش و پرورش لحاظ خواهد شد.

 بطحایی‌ در مورد اظهارات منتقدین‌ راجع به صندوق ذخیره فرهنگیان و تأثیر وی در این مسئله گفت: این صندوق بنگاه اقتصادی بوده که فعالیت‌های آن اکنون تحت بررسی مجلس قرار دارد و پس از تکمیل شرایط تحقیق‌ و تفحص نتایج آن مشخص شده و قطعاً با متخلفان‌ برخورد جدی خواهد شد.

 وی افزود: معمولاً در بنگاه‌های اقتصادی با کوچک‌ترین غفلتی‌ اختلاف حساب‌هایی ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز یکی از این بنگاه‌ها محسوب شده، بنابراین فقط بررسی‌های مجلس می‌تواند متخلفان اصلی را شناسایی کند.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مورد شانس رأی اعتماد برای مسند وزارت یادآور شد: این مسئله اختیار قانونی نمایندگان مجلس بوده که بهترین گزینه را برای تصدی‌ بزرگترین وزارتخانه‌ کشور داشته باشند اما سعی می‌کنند در هفته آینده با آمادگی کامل برای پاسخگویی و انتقادات نمایندگان مجلس حاضر شوم و نهایت سعی را برای بهبود روند آموزش و پرورش به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
اقای بطحایی عزیز.... اگر می دانید که واقعا مقام وزارتخا نه ای همچون امو زش و پرورش سنگین است و خارج از توانایی شماست انصراف بدهید بهتر است تا اعتماد نمایندگان ملت را جلب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۱۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
آقای بطحایی شما چندسال در وزارت آموزش و پرورش حضور دارید چه کار مفیدی برای فرهنگیان انجام داده اید؟؟؟؟!!!1
آخرین اخبار