اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است و رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد اعتماد و امید نقش اساسی دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان در چالوس ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در مزار شریف که به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شد، گفت: خبرنگاران، پیشتازان و طلایه داران عرصه دانایی و آگاهی هستند.


وی با اشاره به این که امروز اطلاعات و آگاهی زیرساخت مهم توسعه است، افزود: در عصر اطلاعات و ارتباطات اصحاب رسانه در تولید، توزیع و مدیریت اطلاعات نقش مؤثر و بی‌بدیلی دارند.

 

ربیع فلاح با بیان این که دانستن و آگاهی حق مردم است، گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است و رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد اعتماد و امید نقش اساسی دارند.

مقام عالی دولت در مازندران تاکید کرد: خبرنگاران باید حرمت قلم و رسانه را پاس بدارند و از آن برای استقرار حق و عدالت استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نقد و نظارت دو رسالت مهم خبرنگاران برای اصلاح امور است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که دغدغه همه مسئولان کاهش بیکاری و رونق اقتصادی است، خبرنگاران هم در حوزه آموزش و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها در توسعه استان سهیم بوده اند، افزود: از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام در مازندران قدردانی کرد.


انتهای پیام/ع


رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد اعتماد و امید نقش اساسی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.