شیراز؛

فرصت دوباره به دانش آموزان جامانده برای نام نویسی کتب درسی

دانش آموزانی که از نام نویسی کتاب جامانده اند، فرصت دوباره را از دست ندهند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجید پیشرو کارشناس کتب درسی و نشریات کمک درسی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: دانش آموزان با مراجعه به سایت https://www.irtextbook.com به صورت فردی و با مراجعه به مدارس به صورت گروهی نام نویسی کنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان جامانده پایه دوم تا ششم، پیش دانشگاهی و هشتم و نهم استعدادهای درخشان که نیازمند کتب درسی تکمیلی هستند دهم تا سی ام مرداد برای ثبت نام کتب درسی فرصت دارند در این سامانه نام نویسی کنند.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک درسی اداره کل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: تاکنون ۴۰۰ هزار و ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم و پیش دانشگاهی موفق به ثبت نام کتب درسی شده اند و ثبت نام دانش آموزان کلاس اول ادامه دارد.

پیشرو بیان کرد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی باید توسط مدیران مدارس در سامانه سناد به صورت کامل ثبت نام شوند تا والدین آن‌ها بتوانند برای درخواست کتاب آن‌ها در سایت https://www.irtextbook.com
ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه همانند سال های گذشته از ۱۵ شهریور کتب درسی خود را از کتاب فروشی‌های سطح شهر تهیه کنند.

انتهای پیام/ن

ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار