ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های مختلف برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به صورت گروهی و انفرادی خبر داد.

وی گفت: این ثبت نام از ۱۹ فرودین ماه جاری همزمان در سراسر کشور و از طریق مراجعه به سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی به نشانی اینترنتی irtextbook.ir یا irtextbook.com زیر نظر اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آغاز شد و بر اساس تقویم زمانی اعلام شده، به تناوب تا اواسط شهریور ماه امسال ادامه دارد.

امیدی افزود: در این طرح، امکان مراجعه اولیای دانش آموزان برای سفارش فردی و همچنین سفارش جمعی کتاب‌های کل دانش آموزان توسط مدیر آموزشگاه ضمن پرداخت هزینه مربوطه از طریق سامانه مذکور وجود دارد.

وی اضافه کرد: از آنجا که ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد انجام می‌شود، ضروری است مدارس در اسرع وقت برای بروزرسانی و ثبت آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش آموزان در این سامانه اقدام کنند.

امیدی درخصوص دریافت حق بیمه توسط مدیران آموزشگاه‌ها نیز گفت: هنوز دستورالعمل جدید برای افزایش یا کاهش هزینه دریافتی بیمه حوادث دانش آموزان ابلاغ نشده است.

در سال تحصیلی جاری، ۱۸۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف در ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممم
۲۲:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
خواهش میکنم کمک کنی برای ثبت نام
آخرین اخبار