۵۵ میلیارد تومان اعتبارامسال به کوهدشت اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرماندار کوهدشت با اعلام اینکه این میزان اعتبار نسبت به پارسال ۴۵ درصد افزایش داشته است گفت: ۶ میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه ورزش و جوانان برای احداث سالن مسابقات ورزشی و سکوی تماشاگران هزینه خواهد شد.

فردی بیرانوند با بیان اینکه ۹ میلیارد تومان نیز برای تامین آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان کوهدشت اختصاص یافته افزود: مرحله اول مجتمع آبرسانی گُـل زرد به اتمام رسیده که با بهره برداری از این طرح در هفته دولت، مردم روستا‌های قُـرعلیوند و خوشناموند ازآب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.


فرماندار کوهدشت با اعلام اینکه از یک هزار تخت بیمارستانی تخصیص داده شده به استان لرستان، ۲۵۰ تخت به کوهدشت اختصاص داه شده گفت: برای تامین این تعداد تخت بیمارستانی ۶۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

فردی بیرانوند افزود: احداث ۲۹ مرکز بهداشتی با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار، گازرسانی به ۲۲ روستای این شهرستان با محوریت روستای اُشتره گُـل گُـل با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از دیگر اقدامات در دست اجراست که با بهره برداری ازاین طرح‌ها،۶۵ درصد جمعیت روستایی شهرستان کوهدشت از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام /د

۵۵ میلیارد تومان اعتبار به کوهدشت اختصاص یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.