استاندار خوزستان گفت: به تمام شهرستان‌ها الزام می‌کنیم که اعتباری را از محل اعتبارات عمرانی خود، جهت آماده‌سازی جاده سلامت اختصاص دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان از صاحب جاده سلامت شدن استان طی برنامه یک‌ ساله خبرداد.

وی افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری‌ها بسته تا این مهم محقق شود و شرایط پیاده‌روی برای تمام مردم استان فراهم شود و سپس نیز موضوع دوچرخه‌سواری دنبال شود.


شریعتی در خصوص آماده‌سازی جاده سلامت در استان گفت: قرار شد از محل ارزش افزوده ورزش و ارزش افزوده‌ای که ما به شهرداری‌ها اختصاص می‌دهیم و همچنین از محل اعتبارات عمرانی استان، طی یک برنامه یک ساله، تمام 76 شهر استان صاحب جاده سلامت می‌شوند تا تمام مردم آن مناطق بتوانند از این مهم بهره‌مند شوند. همچنین در این زمینه باید عدالت برقرار شود و تمام شهرستان‌ها صاحب جاده سلامت شوند. ان‌شاءالله گام‌هایی برداشته شود تا یک گام بیشتر به سوی سلامت جامعه برداریم. 

استاندار خوزستان عنوان داشت: امیدواریم برنامه‌های سند تعالی ورزش‌های همگانی در استان نیز تحقق پیدا کند تا به سمت جامعه سالم‌تر و فعال‌تر گام برداریم. تمام استان‌های کشور به این مهم نیاز دارند و این نیاز در خوزستان نیز با توجه به شرایط اقلیمی و متناسب با مردان، زنان و جوانان، بیش از پیش احساس می‌شود و باید بتوانیم شرایط ورزش‌های همگانی از جمله پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را برای تمام اقشار جامعه فراهم کنیم.

وی ادامه داد: پارک بانوان در برخی شهرها به خوبی دنبال شده است و بانوان از آن استفاده می‌کنند و متاسفانه در برخی شهرها نیز با توجه به نوع نگاه مسئولان شهری، جواب خوبی دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم این مورد را اصلاح کنیم. 

استاندار خوزستان افزود: برای فصل جاری تیم فوتبال استقلال هزینه‌های سفر و اردوهای آن‌ها را پرداخت کرده‌ایم و تاکنون نیز نتایج خوبی در لیگ برتر به دست آورده‌اند. تاکنون هر اعتباری که به این باشگاه تزریق شده است، ‌آن را انجام داده‌ام.

وی گفت: ان‌شاءالله مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان برنامه‌ریزی می‌کند و ما نیز در خدمت آن‌ها هستیم.


انتهای پیام/م

آماده سازی جاده سلامت در خوزستان طی یک سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.