رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از آمادگی فدراسیون تیراندازی با کمان برای برگزاری اردوهای تیم ملی در استان کردستان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدعلی شجاعی دیروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: اگر کردستان مایل باشد فدراسیون اردوهای تیم ملی را برای ارتقای این رشته ورزشی در استان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: رشته تیر اندازی نیاز به وجود زیرساخت‌هایی دارد که اگر این زیرساخت‌ها در استان فراهم شود فدراسیون در بحث کمک به لحاظ فنی و تربیت مربیان آمادگی هر نوع حمایتی را دارد.

 رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بیان کرد: این رشته ورزشی مختص رنج خاصی نیست و در تمام سنین قهرمانی داریم و رنج مدال‌آوری در این رشته به 20 سال می‌رسد.

 شجاعی افزود: استان‌های مرزی به لحاظ استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی هستند و این استان‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند

عدم وجود فضای مناسب برای برگزاری مسابقات رشته تیراندازی در کردستان

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه گفت: فضای مناسب برای برگزاری مسابقات رشته تیراندازی در کردستان را ندریم.

 حامد جولایی بیان کرد: تیراندازی با کمان شرایط و زیرساخت‌های خاص دارد و ما در استان در حال حاضر متاسفانه فضای مناسب این رشته را نداریم.

 وی گفت: در حال حاضر فضایی در استادیوم ملک‌نیا وجود دارد که سعی داریم که با ایجاد زیرساخت‌های لازم این فضا و مکان را برای این رشته ورزشی مهیا سازیم.

جولائی در پایان تاکید کرد: با توجه به استعداد و ظرفیت‌هایی که در استان داریم می‌توانیم در مسابقات آسیایی و جهانی نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.