یک گروه هکری در حمایت از شورشیان داخلی ونزوئلا چندین سایت مهم دولتی این کشور را هک کردند.

هک گسترده  سایت های دولتی ونزوئلا ؛بحران داخلی به فضای سایبری کشیده شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشور ونزوئلا در آمریکای لاتین پس از درگذشت هوگو چاوز و روی کار آمدن نیکلاس مادورو ، از آرامش نسبی خارج شده و با تشدید مشکلات اقتصادی، مخالفان داخلی جان تازه ای پیدا کرده که این کشور با نا آرامی های داخلی گسترده ای روبرو کرده است.

مدتی پیش نیز چند تن از امرای ارتش ونزوئلا اقدام به یک شورش داخلی کردند که موفقیت چندانی نداشت .  اقدامات  مخالفان داخلی با حمایت آمریکا زمانی به اوج خود رسید که  انتخاباتی به منظور  تعیین اعضای مجلس موسسان برای بازنگری در قانون اساسی صورت گرفت .

معترضان هنگامی که از نظر میدانی توفیق چندانی نیافتند به فضای سایبری روی آورده و یک گروه هکری به نام "نگهبان‌های مضاعف" در حمایت از شورشیان داخلی ونزوئلا  به هک وبگاه های دولتی این کشور مانند مجلس ونزوئلا ، دادگاه عالی این کشور و برخی از رسانه ها مانند تلویزیون DirecTV و تلویزیون Digital  این کشور اقدام کرد.

این گروه در پیامی آورده است: اگر شما خیابان ها را می‌بندید ما شبکه های اینترنتی و وبسایت ها را می‌بندیم. چالش در فضای مجازی است .

گفتنی است وب سایت مادورو نیز در بین پایگاه های اینترنتی هک شده بود.

انتهای پیام/

حمله گسترده سایبری به وب سایت های دولتی ونزوئلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار