سرمربی تیم والیبال جوانان اصفهان گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا با کوشش و همدلی به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم و استعداد‌یابی انجام شده باشد و جوانانی را به والیبال استان معرفی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رجالی در خصوص وضعیت تیم والیبال جوانان اصفهان اظهار داشت: با دعوت هیأت والیبال برای بحث جوانان ورود پیدا کردم و حدود 700 بازیکن از کل استان به غیر از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و گلپایگان برای انتخابی حضور پیدا کردند و از این 3 تیم شهرستانی نیز از نخبگانشان دعوت می‌شود.

وی افزود: تمرینات ما در سالن تختی، شهید صفوی‌پور و سالن ارغوان انجام می‌شود تا هفته آینده به یک ترکیب 20 نفری برسیم و در نهایت برای اعزام به مسابقات 12 نفر را می‌خواهیم؛ علی حیدری از نجف‌آباد به عنوان مربی و حیدریان از دولت‌آباد در کنار من خواهند بود.

سرمربی تیم والیبال جوانان اصفهان ادامه داد: مسابقات منتخب جوانان دسته یک کشور در شهریور‌ماه در ارومیه برگزار می‌شود و این تیم در حالی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند که سال گذشته در دسته دوم بوده و مقام نیز کسب نکرده است.

رجالی بیان داشت: کار ما در این مقطع بسیار سخت است زیرا بازیکن ملی‌پوش نداریم و نبرد ما با تیم‌هایی چون گلستان، آمل، تهران و ارومیه بسیار سخت است؛ تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا با کوشش و همدلی به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم و استعداد‌یابی انجام شده باشد و جوانانی را به والیبال استان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: در مقطع امید و بزرگسالان در استان باشگاه‌های والیبال نداریم و انگیزه‌ای برای جوانان وجود ندارد و این کاری نیست که فقط مسؤولان والیبال آن را انجام دهند و سایر مسؤولان شهری و باشگاه‌های بزرگ اصفهان باید دست به دست هم دهند تا والیبال اصفهان به زمان اوج خود بازگردد؛ نداشتن تیم در سوپر لیگ و دسته یک که از بازیکنان بومی استفاده کنند ضربه بزرگی به والیبال اصفهان زده است.

سرمربی تیم والیبال جوانان اصفهان در پایان با اشاره به سابقه 20 ساله مربی‌گری خود گفت: مربی بین‌المللی، مدرس فدراسیون، مربی و مشاور تیم ملی والیبال بانوان در دو سال گذشته بوده‌ام و مدت 3 سال در سمت دبیر هیأت والیبال اصفهان حضور داشتم؛ 20 سال رئیس هیأت والیبال سپاه صاحب‌الزمان و باشگاه والیبال مقاومت بودم و 3 سال به عنوان مدیر امور ورزش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری انجام وظیفه کردم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.