مدیرگروه مدیریت بلایا و خطرات معاونت بهداشتی استان کرمانشاه گفت: برای اجرا و ارائه برنامه‌های سلامت و بهداشت در ایام اربعین در استان کرمانشاه ۳ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ارسلان شیرزادی مدیرگروه مدیریت بلایا و خطرات معاونت بهداشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در 3 حوزه بهداشت، بیمارستانی و اورژانس برای مراسم اربعین فعالیت می کند گفت: برای اجرا و ارائه برنامه‌های سلامت و بهداشت در ایام اربعین در استان کرمانشاه 3 میلیارد تومان اعتبار لازم است.


وی با اشاره به اینکه از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا شهرستان گیلانغرب تحت پوشش خدمات سلامت قرار می گیرد گفت: روزانه یک تیم بهداشتی کامل شامل پزشک و پرستار و کارشناسان بهداشتی با برقراری یک مرکز جامع خدمات سلامت در ساعات اداری در شهرهای که مسیر تردد زائران هستند مانند کرمانشاه، دالاهو، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و هرسین تعیین شده و به ارائه خدمت می پردازند.


شیرزادی افزود: در بخش های حمیل و ماهیدشت مراکز شبانه‌روزی بهداشتی درمانی در ایام اربعین با تیم کامل درمانی شامل پزشک، پرستار و ماما دایراست.


وی گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین از 10 روز قبل از اربعین آغاز می‌شود و  تا یک هفته پس از پایان مراسم اربعین ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ز

ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.