مرز خسروی از امكانات مناسبی برای پذیرایی از زوار اربعين حسينی برخوردار است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جانشین رییس ستاد اربعین استان گفت: مرز خسروی از امكانات و زيرساخت های مناسبی برخوردار است و بی گمان بسياری از زوار اربعين حسينی امسال اين مرز را برای عزيمت به عتبات عاليات انتخاب می کنند.

 جعفر همتی با بیان اینکه كرمانشاه سال گذشته به دلیل ارایه خدمات مناسب به زوار، استان برتر شناخته شد گفت:امسال نيز علاوه بر خدمت رسانی به زواری که از مرز مهران عبور می کنند به جمعيتی که از مرز خسروی می گذرند نیز خدمات ارایه  می شود و به عبارتی وظايف بسيار دشوارتری برعهده ماست.

همتی تعيين محل استقرار موكب ها و مجموعه های خدمات رسان را يكی از اولويت ها دانست و گفت: فرمانداران شهرستان هايی كه در مسير عبور زوار اربعين حسينی هستند تا هفته آينده محل استقرار موكب ها و مجموعه های خدمات رسان را از كنگاور تا خسروی و گواور با جزييات كامل مشخص می كنند.

جانشين رئيس ستاد اربعين حسينی استان افزود: 8 استان برای استقرار موكب در قصرشيرين و خدمات رسانی به زوار اباعبداله الحسين (ع) اعلام آمادگی كرده اند كه  برای آنها و ديگر مجموعه ها همچون صدا و سيما و هلال احمر مكان های مناسبی جانمايی می شوند.

 

انتهای پیام/پ

 

آمادگی مرز خسروی برای تردد زوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.