اطلاع رسانی و تدبیر به موقع و مناسب خبرنگاران از بد اخلاقی و ناراستی بدخواهان جلوگیری می کند.

تدابیر خبرنگاران، خنثی کننده مکر بدخواهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:


سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.


17 مرداد، فرصت مغتنم پاسداشت همت و تلاش مقدس خبرنگارانی است که در کار ساختن جهانی آگاه، بالنده، پر امید و پر تکاپو، به کار صعب و سترگ؛ اما، دشوار خبرنگاری و اطلاع رسانی مشغولند. بی تردید آن کس که آگاه‏تر، مسؤول‏تر است.


اینک در زمانه‌ای که به واسطه برتری تکنولوژی و فناوری، دیگر مرزهای جغرافیایی معنا ندارد و حجم وسیع نرم‌افزارهای اطلاع‌رسانی حتی کوچک‌ترین و معمولی‌ترین تحولات را تحت پوشش خود قرار داده است، اصحاب اطلاع‌رسانی به ویژه خبرنگاران از همیشه مسئول تر هستند.


آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب زیربنای یک جامعه آگاه است. هوشیاری خبرنگاران است که می تواند التهابات نا به جا، شایعات بی اساس، بداخلاقی های خبری و کژی های بدخواهان را با تدبیر و درایت خنثی نماید و جامعه را در مسیر آرامش، اطلاع رسانی مناسب، کاهش التهابات و تنش های بی مورد هدایت نماید.
بر خود فرض می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ این روز عزیز و خجسته را به تلاشگران صادق عرصه خبر و رسانه استان کرمان تبریک گفته و سربلندی و توفیق این عزیزان را در صفوف جهاد علیه هجمه فرهنگی بیگانگان و صیانت و پاسداری از ارزش های ناب فرهنگ اسلامی با استفاده از ظرفیت های این رکن اساسی توسعه آرزو نمایم .


محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

 

انتهای پیام/س

 

تدابیر خبرنگاران، خنثی کننده مکر بدخواهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار