کرمان؛

مس کرمان به مصاف شهرداری تبریز می رود

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز رسماً آغاز می شود و تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی خود باید در تبریز به مصاف شهرداری این شهر برود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته ی نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مس کرمان ساعت 18 عصر امروز در تبریز مقابل میزبانش به میدان می رود.

قضاوت این دیدار بر عهده‌ی سعادت وفاپیشه است که حمید کاوندی و مهرداد نجفی او را در امر قضاوت این بازی کمک می کنند.

هر دو تیم از تیم‌های شناخته شده‌ی فوتبال کشور هستند که سابقه‌ی حضور در لیگ برتر را دارند و آخرین رویارویی‌های آنان نیز به همین رقابت‌های لیگ برتر برمی‌گردد.

دو تیم در دهه‌ی هفتاد و در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور سابقه‌ی بازی برابر هم داشتند اما عمده‌ی رقابت‌ آن‌ها که در ذهن هواداران دو تیم باقی مانده است به بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور در سال‌های قبل برمی‌گردد.

دو تیم در لیگ برتر سال 89 به مصاف هم رفتند و در بازی رفت آن سال که در کرمان برگزار شد، در یک شب به یاد ماندنی برای کرمانی‌ها، تیم مس یکی از بهترین پیروزی‌های تاریخ لیگ برتر خود را با نتیجه‌ی 5 بر 2 برابر شهرداری تبریز ثبت کرد که هر 5 گل مس در آن بازی را ادینهو در یک شب فراموش نشدنی به ثمر رساند.

بازی برگشت آن فصل در ورزشگاه یادگار امام تبریز با نتیجه‌ی دو بر یک به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت که دهنوی تک گل مس را در آن سال به ثمر رساند.

در سال 90 دو تیم در هفته‌ی اول بازی‌های لیگ برتر آن سال به مصاف هم رفتند که البته این بازی برخلاف دیدار فردا در کرمان برگزار شد.

در آن بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند که گل تیم مس را حسین‌خانی از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند.

در بازی برگشت دو تیم که در هوای برفی تبریز برگزار شد، مس با تک گل دهنوی که بازهم از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند، موفق شد در تبریز با یک گل شهرداری را در زمین خود شکست دهد.

این آخرین مسابقه‌ی دو تیم به طور رسمی در برابر یکدیگر محسوب می‌شد و حالا هر دو تیم بعد از 6 سال به ملاقات یکدیگر می‌روند.

مسی‌ها که در آخرین رویارویی دو تیم در تبریز این تیم را شکست داده بودند، خیلی دوست دارند که این اتفاق را در بازی امروز مجددا تکرار کنند تا لیگ یک این فصل را با حرکتی عالی آغاز کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار