عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان توجهی به طرح های اقتصادی اعضای هیئت مدیره ندارد و فقط به طرح حامی مالی تمرکز کرده است.

فرشاد گلزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب هیئت مدیره جدید پرسپولیس اظهار کرد: امیدوارم اعضای جدید هیئت مدیره از لحاظ اقتصادی بتوانند به پرسپولیس کمک کنند و مشکلات مالی این باشگاه را کاهش بدهند.

حفظ آرامش و یکپارچگی باید سرلوحه هیئت مدیره پرسپولیس باشد

او ادامه داد: حفظ آرامش و یکپارچگی اعضای هیئت مدیره یکی از موضوعاتی است که در دوره جدید باید سرلوحه اعضا قرار بگیرد. ما در دوره قبل سعی کردیم که همدلی در بین اعضا ایجاد کنیم و شاهد اختلاف نظر در هیئت مدیره نباشیم.اعضای هیئت مدیره طرح های اقتصادی خوبی ایجاد کنند و وابسته به یک مدل درآمد زایی نباشیم.

قرارداد  انحصاری با حامی مالی بسته شده بود 

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان به طرح های اقتصادی  ارائه شده توجهی نمی کند و فقط از یک مدل در آمد زایی در باشگاه استفاده می شد و همین موضوع مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرد. همچنین قرارداد با حامی مالی به صورت انحصاری بسته شده است و یک مدل درآمدزایی در باشگاه با پشتیبانی حامی مالی اجرا می شد که همین موضوع برنامه های اقتصادی باشگاه را مختل کرده بود.

طرح موقت اقتصادی مبنای کار قرار نگیرد 

او بیان کرد:تنها حضور افراد جدید در هیئت مدیره پرسپولیس کارساز نیست بلکه وزارت ورزش و جوانان باید به دنبال ایجاد طرحهای پایدار اقتصادی در باشگاه باشند و طرح موقت نباید مبنای کار قرار بگیرد.مشکلات باشگاه با تغییر و تحولات هیئت مدیره درست نمی شود و باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات در نظر گرفته شود.

وزارت ورزش و جوانان تنها تمرکزش بر روی انتخاب افراد است 

گلزاده اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان تاکنون به برنامه های اعضای هیئت مدیره توجهی نمی کرد و فقط به دنبال انتخاب نفرات جدید  برای  هیئت مدیره بود.

حمایت هواداران تنها یک راهکار اقتصادی موقت است 

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس درباره  حمایت هواداران برای حل بدهی ژوزه و دستیارانش بیان کرد: حمایت هواداران ارزشمند است اما مسئولان نباید فقط به حمایت هواداران بسنده کنند و باید طرح های در آمد زایی پایدار برای باشگاه در نظر بگیرند.

برنامه های بلند مدت اقتصادی باید سرلوحه باشگاه قرار بگیرد 

او درباره راهکار باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی تصریح کرد:  مسئولان باشگاه  زمانی که خطر محرومیت باشگاه را تهدید می کند  به دنبال حل مشکل به صورت موقت هستند و طرح پایدار برای رفع مشکلات در نظر نمی گیرند تا دیگر شاهد شکایت مربیان و بازیکنان سابق خارجی نباشیم.

گلزاده اظهار کرد: با توجه به قوانین حرفه ای جدید امکان اداره باشگاه پرسپولیس طبق روال سابق وجود ندارد و مسئولان باید برنامه بلند مدت برای تیمها در نظر بگیرند تا مشکلات مالی حل شود.

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:باشگاه پرسپولیس مشکلات زیاد مالی دارد و با وجود اینکه طاهری با درایت خود توانست تا حدودی مشکلات را برطرف کند اما خطر محرومیت باشگاه را تهدید می کند. به هر حال وزارت ورزش و جوانان باید تصمیمات اساسی برای باشگاه پرسپولیس بگیرند و رفع مشکلات را به آینده موکول نکنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار