عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس:

کم و بیش با فوتبال آشنایی دارم/ بازنشسته و 2 شغله نیستم

محمد رضا حاج بیگی گفت: به طور حتم با فوتبال آشنا هستم که به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شدم. 

محمد رضا حاج بیگی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره حضورش در هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من نمی دانم از انتخابم به عنوان عضوی از هیئت مدیره پرسپولیس باید خوشحال باشم یا ناراحت شوم اما امیدوارم بتوانم برای باشگاه پرسپولیس کاری انجام بدهم. 

او ادامه داد:مسئولان وزارت ورزش و جوانان در روزهای گذشته برای حضور در هیئت مدیره با من صحبت کرده بودند و مجمع باشگاه پرسپولیس هم امروز  اعضای هیئت مدیره جدید را معرفی کرد که من هم در میان گزینه ها بودم. 

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس درباره برنامه اش برای باشگاه پرسپولیس بیان کرد: برنامه هایم را  بعد از نخستین جلسه هیئت مدیره در اختیار رسانه ها قرار می دهم. در حال حاضر صحبتی در این باره ندارم. 

محمدرضاحاج بیگی در مورد اینکه اعضای اقتصادی قبلی نتوانستند کاری برای باشگاه پرسپولیس انجام بدهند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار میگیرم تا بتوانم مشکلات اقتصادی پرسپولیس را حل کنم اما برای حل مشکلات باشگاه به حمایت مسئولان ورزش هم نیاز دارم. 

او درباره اینکه شناختی از فوتبال دارد یا نه! بیان کرد: به طور حتم شناختی از فوتبال دارم که به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شدم. 

عضو هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه بازنشسته یا دو شغله نیست خاطر نشان کرد: من بازنشسته و دوشغله نیستم و می توانم وقت خود را صرف باشگاه پرسپولیس کنم. 

انتهای پیام/ 

معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار