معاون امور بین الملل ستاد مبارزه با ماد مخدر ریاست جمهوری گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در کشور حدود ١١/٥ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که این کشفیات در خراسان رضوی از درصد بالایی برخوردار بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  اسدالله هادی نژاد معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: تقویت سگ‌های مواد یاب و اعزام بیشتر اکیپ ها، تقویت گمرک دو غارون و سرخس و تجهیز ان‌ها به دستگاه‌های اشکار ساز و ایکس ری‌های دروازه‌ای، تقویت بیشتر تجهیزات و امکانات مرزهاو پیش بینی گلوگاه‌های سیار ازجمله اقدامات در دست انجام است.

وی در خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری در کشور گفت: دستگاه‌های مقابله‌ای در سال جاری حدود ٢٨٠ تن انواع مواد مخدر در کشور کشفیات داشتند و سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان و همچنین مرز‌های شرقی کشور الویت اول ما در مبارزه با مواد مخدر هستند.

هادی نژاد ادامه داد: برخورد با خرده فروشان معتادان متهاجر از عمده ماموریت‌هایی است که در اولویت پیش بینی شده است و مبارزه با ان انجام می‌شود.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در هفته گذشته حدود ١٥ تن انواع کشفیات در حوزه مقابله‌ای سیستان و بلوچستان و مرزبانی سیستان و دستگاه انتظامی و اطلاعاتی کشف شد.

وی گفت: اخرین محموله کشف شده ٤ تن بوده که طی چند عملیات صورت گرفت و منجر به کشته شدن یک نفر از قاچاقچی‌ها شد

هادی نژاد ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون حدود ٤٢٥ قبضه سلاح کشف شده و ٦٩ درگیری با قاچاقچیان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه پارسال ٢/٥ برابر شده است.


انتهای پیام//ف. ف
 
 

 کشف حدود ٢٨٠ تن انواع مواد مخدر در امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.