افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل نیرو‌های مسلح و اولین دوره مسابقات همسران نیرو‌های مسلح برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ؛  سردار محبی معاونت محترم فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و مسئول ستاد برگزاری مسابقات گفت:: در مشکلات بین المللی کشور‌های اسلامی ما چاره‌ای جز این نداریم که به قرآن برگردیم.
 
وی افزود:ما بر این باور هستیم که همه این مسابقات و جلسات قرآنی مقدمه‌ای برای فهم قرآن و عمل به دستورات قرآنی هستند و پیرو تفکر امام خمینی (ره) امروز کشور اسلامی ایران به عنوان تنها کشوری است که به راستی و درستی از مفاهیم قرآن سخن می‌گوید و آن را مبنای عملش قرار داده و این موفقیت را فراهم آورده است.
 

وی ادامه داد: رفتار بزرگوارانه رهبر عظیم انقلاب به ما نشان داد که در مسابقات قرآن، مباحث قرآن و حفظ قرآن ما هم باید رهرو ایشان باشیم. وقتی مشاهده می‌شود که رهبر معظم انقلاب با همه مشغله هاشان ساعت‌ها وقت گران ب‌های خود را صرف نشستن در جلسات قرآن می‌گذرانند این الگوی حرکت قرآنی ما در سازمان‌ها می‌شود.


مسئول ستاد برگزاری مسابقات گفت: در کنار برگزاری مسابقات قرآنی کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی هم برگزار می‌شود. در آینده نزدیک هم یک کارگاه قرآنی و قرآن پژوهی البته با عنوان قرآن و کودک و سبک زندگی برگزار خواهد شد.


یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل نیرو‌های مسلح و اولین دوره مسابقات همسران نیرو‌های مسلح از پانزدهم تا هفدهم مرداد برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام//ف.م
 


افتتاح اولین دوره مسابقات همسران نیرو‌های مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار