شهرکرد؛

آغاز ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان جامانده از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان جامانده پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و دوره پیش دانشگاهی، از امروز ۱۵ مرداد ۹۶ در سامانه مربوطه آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و دوره پیش دانشگاهی جامانده، از امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶ در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی آغاز شد.

دانش آموزانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در سامانه فروش کتب درسی نشده اند، ‌می‌توانند تا ۳۰ مرداد با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی irtextbook.ir و irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش؛ سامانه مذکور سایت برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه دهم و یازدهم رشته معارف اسلامی از دهم مردادماه فعال شده است و دانش آموزانی که اطلاعات آن‌ها برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در سامانه سناد ثبت نام کامل شده باشد، می‌توانند سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی کلاس اولی‌ها هم که از ۱۵ تیر شروع شده بود تا ۱۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

همچنین ثبت سفارش انفرادی و گروهی کتب پایه دهم و یازدهم فنی و حرفه‌ای و ثبت سفارش گروهی و انفرادی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان از ۱۵ تیر شروع شده است.

دانش آموزان برای اصلاح سفارش کتب پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی نیز می‌توانند از طریق سامانه مربوط اقدام کنند.

گفتنی است: مهلت اولیه ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتاب‌های درسی پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی و کتاب‌های درسی دوره پیش دانشگاهی از ۱۹ فروردین تا ۱۵ خرداد امسال بود.

انتهای پیام/م

ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان جامانده آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار